İptal İşlemleri

  • Siparişinizi Hesabım-Siparişlerim ekranındaki ilgili siparişinizin detayında yer alan İptal Et butonu aktif olduğu sürece iptal edebilirsiniz. İptal et butonu aktif değil ise iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Fakat siparişiniz size ulaştığında kargoyu teslim almayarak veya teslim aldıktan sonra iade işlemlerini başlatarak siparişinizi iade edebilirsiniz. 

  • Siparişiniz kargoya verilmemiş ise Hesabım-Siparişlerim alanında bulunan İptal Et butonunuz aktif olacaktır. Eğer buton aktif değilse siparişiniz kargoya verilmiştir.

  • Siparişiniz kargoya verildiği durumlarda iptal edilemez. Fakat kargoyu teslim almayarak veya teslim aldıktan sonra iade işlemlerini başlatarak siparişinizi iade edebilirsiniz. 

  • Babymall.com.tr üzerinden onaylanan siparişlere ait ürünlerde değişim ve yeni ürün ekleme gerçekleştirilememektedir. Bu gibi durumlarda aşağıdaki alternatifleri deneyebilirsiniz. 

    Siparişiniz iptal edilebilir bir aşamadaysa, iptal edip yeniden sipariş oluşturabilirsiniz. 

    Siparişiniz kargoya verilmişse iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Paket elinize ulaştığında kargo paketini açmadan, gelen siparişi teslim almayıp geri gönderebilir veya iade talebi oluşturabilirsiniz. İadeniz gerçekleştikten sonra yeniden sipariş verebilirsiniz.

  • İptal işlemi başlatılan siparişler, sistemde otomatik süreçlerden geçtikleri için bu tarz bir durumda siparişinizi yeniden oluşturmanız gerekir. 

    Babymall.com.tr üzerinden vermiş olduğunuz siparişi iptal etmeniz durumunda siparişiniz yeniden aktif edilememektedir. Satın almak istediğiniz ürünleri yeniden sipariş verebilirsiniz.

  • Siparişinizdeki ürünler tedarik edilemediği durumda siparişiniz önce sizinle iletişime geçilerek iptal edilebilir. Siparişinizin size haber vermeden iptal edildiğini düşünüyorsanız bizimle iletişime geçiniz.

  • Siparişinizdeki ürünler tedarik edilemediği durumda siparişiniz önce sizinle iletişime geçilerek iptal edilebilir. Siparişinizin size haber vermeden iptal edildiğini düşünüyorsanız bizimle iletişime geçiniz.

  • Kredi kartı ile gerçekleştirilen alışverişlerde iptal işlemi sisteme yansıdıktan sonra bankanıza bağlı olarak 2-7 iş günü içerisinde kredi kartınıza iade edilmektedir. Taksitlendirilen alışverişlerde iptaller de taksitli olarak tarafınıza ödenecektir.

  • Puanlarınızı kullanarak gerçekleştirdiğiniz siparişlerin iadesinin onaylanması durumunda o siparişten kazandığınız puanlar düşülerek, geri kalan puanlarınız hesabınıza geri yüklenir. 

  • İptal durumunuz sisteme yansıdıktan sonra 3 iş günü içerisinde ödeme yaptığınız kartınıza iadeniz yapılır. Geri ödemenin size yansıması tercih ettiğiniz banka tarafından belirlenen süre doğrultusunda değişebilir.

    Taksit kullanılarak gerçekleştirilen ödemeler bankanız tarafından aynışekilde geri ödenecektir. Bankaların iç işleyişleri sebebiyle, taksitle gerçekleştirilen ödemeler taksitle iade edilmektedir. Bu prosedüre firmamız müdahale edememektedir. Konuyla ilgili daha fazla bilgi almak için tercih ettiğiniz banka ile iletişime geçebilirsiniz.