İade İşlemleri

  • Babymall.com.tr üzerinden onaylanan siparişlere ait ürünlerde değişim ve yeni ürün ekleme gerçekleştirilememektedir. Bu gibi durumlarda aşağıdaki alternatifleri deneyebilirsiniz. 

    Siparişiniz iptal edilebilir bir aşamadaysa, iptal edip yeniden sipariş oluşturabilirsiniz. 

    Siparişiniz kargoya verilmişse iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Paket elinize ulaştığında kargo paketini açmadan, gelen siparişi teslim almayıp geri gönderebilir veya iade talebi oluşturabilirsiniz. İadeniz gerçekleştikten sonra yeniden sipariş verebilirsiniz.

     

  • ·       Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin süreçler,

    ·        Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin süreçler,

    ·       Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin süreçler.

    Yukarıda belirtilen haller Mesafeli Satış Sözleşmesi gereği kabul edilmeyebilir.

  • İade başvurunuzla ilgili detaylı bilgiye "Hesabım - Siparişlerim - Taleplerim"  sayfasından ulaşabilirsiniz. Ayrıca, iade talebiniz kabul veya reddedildiğinde e-posta yoluyla bilgilendirme yapılır.

     

  • İade onayı reddedilen ürünler tarafınıza 7 iş günü içerisinde kargolanmaktadır. İade talebi reddedilen ürünleriniz belirtilen süre içerisinde tarafınıza ulaşmadıysa bize ulaşabilirsiniz.

     

  • Bankaların iç işleyişleri sebebiyle, taksitle gerçekleştirilen ödemeler taksitle iade edilmektedir. Bu prosedüre firmamız müdahale edememektedir. Konuyla ilgili daha fazla bilgi almak için tercih ettiğiniz banka ile iletişime geçebilirsiniz. 

  • Kargo firmasına iade alım bildirimi oluştururarak adresinizden iadenizin alınmasını sağlayabilirsiniz. Eğer kargo firması tarafınıza belirttikleri süre içerisinde uğramadıysa bize ulaşabilirsiniz.

  • Eğer iade süreci için verilen kargo koduyla ilgili problem yaşıyorsanız, ürününüzün tarafınızdan teslim alındığı tarih itibariyle verilen 14 günlük iade süresini geçirmiş olabilirsiniz. 14 günü geçen siparişlerle ilgili iade işlemi gerçekleştirilememektedir. 

    Probleminiz arıza başvurusu için verilen kodla ilgili ise lütfen bizimle iletişime geçin.

  • Sipariş seçtikten sonra siparişinizle ilgili cevaba ulaşabilirsiniz

    İade talebiniz kabul edildiğinde para iadeniz, alışverişinizde kullanmış olduğunuz hesabınıza ait olan bankaya, iadeniz onaylandığı anda otomatik olarak 1 iş günü içerisinde yapılır. Hesabınıza eksik para iadesi yapıldığını düşünüyorsanız bize ulaşabilirsiniz.

     

  • Babymall.com.tr’den satın almış olduğunuz ürünü Babymall Mağazalarından değişim yapabilirsiniz. İade seçeneğimiz bulunmamaktadır. 

    Değişim sağlamak istediğiniz ürün ile birlikte faturanızı da mağazalarımıza getirmeniz gerekmektedir

  • Kargo firması siparişinizi teslim etmek için adresinize  iki kez uğramaktadır. Kuryenin iki ziyaretinde de sizi evde bulamadığı durumlarda siparişiniz 3 gün boyunca kargo şubesinde bekletilir. Bu süre içerisinde şubeden teslim almadığınız siparişiniz firmamıza gönderilir. Siparişinizin hangi aşamada olduğunu “Hesabım-Siparişlerim” ekranından görüntüleyebilirsiniz. 

    Siparişiniz bize ulaştıktan sonra iade süreci başlatılır ve iadenizin onaylanmasının ardından 7 iş günü içerisinde para iadeniz yapılır. İade tutarınızın hesabınıza yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.

     

  • İadeniz onaylandıktan sonra 3 iş günü içerisinde ödeme yaptığınız kartınıza iadeniz yapılır. Geri ödemenin size yansıması tercih ettiğiniz banka tarafından belirlenen süre doğrultusunda değişebilir.

     

    Taksit kullanılarak gerçekleştirilen ödemeler bankanız tarafından aynı şekilde geri ödenecektir. Bankaların iç işleyişleri sebebiyle, taksitle gerçekleştirilen ödemeler taksitle iade edilmektedir. Bu prosedüre firmamız müdahale edememektedir. Konuyla ilgili daha fazla bilgi almak için tercih ettiğiniz banka ile iletişime geçebilirsiniz. 

     

     

  • Kredi kartı ile gerçekleştirilen alışverişlerde iade işleminiz onaylandıktan sonra bankanıza bağlı olarak 2-7 iş günü içerisinde kredi kartınıza iade edilmektedir. Taksitlendirilen alışverişlerde iadeler de taksitli olarak tarafınıza ödenecektir.

     

  • Satın aldığınız ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde “Hesabım-Siparişlerim” ekranından anlaşmalı olduğumuz kargo firmasını seçerek ücretsiz iade edebilirsiniz. Siparişlerim ekranında ilgili siparişinizin detayına girerek “İade Talebi Oluştur” butonuna bastıktan sonra iade sebebinizi girerek iade sürecini başlatabilirsiniz. İade talebinizi oluşturduktan sonra ekranda çıkan iade kodu ile kargo firmasına teslim etmelisiniz. İade süreçlerinizi aynı alandan takip edebilirsiniz. İadeniz onaylandıktan sonra 3 iş günü içerisinde para iadeniz gerçekleştirilecektir.

     

    İade Koşulları 

    • Satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir.

    • Ürünlerin orjinal kutusunda ve hasar görmemiş olması gerekmektedir.

    • İade için göndermiş olduğunuz ürünler, tüm aksesuarlarıyla birlikte gönderilmelidir.

    • Satın aldığınız ürünlerin yanında hediye ürün gönderildiyse hediye gönderilen ürün de siparişinizdeki ürünler ile birlikte aynı anda ve eksiz olarak gönderilmelidir.

    • Tesliminden sonra bant, ambalaj gibi koruyucu unsurları açılmış olan hijyen ürünlerinde cayma hakkı geçerli değildir.