Sipariş İşlemleri

  • Babymall.com.tr’ye ücretsiz üye olarak indirimlerden ve kampanyalardan faydalanabilirsiniz. Üye olarak sipariş vermek için aşağıdaki adımları izleyiniz.

    • Ana sayfada üstte yer alan ''Hesabım'' butonuna tıklayın.

    • Babymall.com.tr'ye üye iseniz açılan sayfada 'Üye Grişi' ekranına bilgilerinizi yazarak giriş yapın. Üye değilseniz açılan sayfada "Kayıt Ol" seçeneğine tıklayarak üyelik formunu doldurun.

    • Satın almak istediğiniz ürünün sayfasında yer alan “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak ürünü sepetinize ekleyin.

    • Siparişinize farklı bir ürün daha eklemek istiyorsanız "Alışverişe Devam Et" butonuna, eklemek istemiyorsanız da "Sepete Git" butonuna tıklayın. 

    • Bir promosyon kodunuz var ise Sepet sayfasında bulunan "Promosyon Kodum Var" butonuna tıklayarak açılan pencereye promosyon kodunuzu girin ve "Uygula" butonuna basın.

    • Alışverişinizi tamamlamak için Sepet sayfasında yer alan  “Alışverişi Tamamla” butonuna tıklayın. 

    • Karşınıza çıkan ekranda eğer kayıtlı adresiniz mevcut değilse, “Yeni Adres Ekle” butonuna tıklayarak kargo teslim adres bilgilerinizi girebilirsiniz. 

    • Aynı şekilde “Fatura Bilgilerim” kısmından adres seçiminizi yaparak ilerleyiniz.

    • Kargo seçeneklerinden size en uygun olanı seçerek “Ödeme Yöntemleri”ne geçiniz.

    • Ödeme Yöntemleri alanına kredi veya banka kartı bilgilerinizi girin. 

    • Aynı sayfada bulunan “Mesafeli Satış Sözleşmesi” ve “Ön Bilgilendirme Formu” kutucuklarını okuyup kabul ettiğinize ilişkin kutucukları işaretleyiniz. 

    • İşlemlerinizi tamamladıktan sonra Sipariş Özetiniz sayfasına yönlendirileceksiniz. Siparişinizi kontrol ederek kaydedilen bilgilerin doğruluğundan emin olunuz. 

    •  Açılan yeni sayfada sistem tarafından size verilen sipariş numarasını göreceksiniz. Siparişinizi "Hesabım" ekranında yer alan "Siparişlerim" alanından takip edebilirsiniz.

  • Siteden verdiğiniz siparişlerin eksiksiz bir şekilde ve zamanında size ulaşabilmesi için aşağıda listelenen maddelere dikkat etmeniz gerekmektedir. 

    • İndirimler: Kampanya ve indirimlerin geçerli olabilmesi için kampanya koşullarının eksiksiz olarak sağlanması gerekmektedir. Kampanya koşulları; alt limit sınırı, belirli bir ürün adedinin aşılması veya belirli ürün grupları olabilir. Bu koşullar eksiksiz olarak yerine getirildiği takdirde kampanya ve indirimlerden sorunsuz faydalanabilirsiniz.
    • Ödeme Yöntemi: Seçtiğiniz ödeme yönteminde kart bilgilerinizi girerken, doğru girdiğinizden emin olunuz.
    • Kargoya Veriliş Tarihi: Ürünlerin kargoya veriliş tarihleri farklılık gösterebilmekte olup ürünlerin detay sayfasında “Kargoya Veriliş Tarihi” yer almaktadır. Siparişinizde mobilya gibi 20 iş günü içerisinde teslim edilecek ürünler yer almıyor ise siparişinizde yer alan ürünlerin gönderim sürelerinden en yüksek olanı baz alınmaktadır. Eğer siparişinizde mobilya gibi 20 iş günü içerisinde gönderimi yapılacak ürünler yer alıyor ise siparişiniz 2 farklı kargo ile tarafınıza ulaştırılacaktır.
    • Fatura Türü: Fatura türünüzü Kurumsal ya da Bireysel olarak seçebilirsiniz. Burada dikkat etmeniz gereken nokta Kurumsa Faturalarda sizden istenecek vergi dairesi ve vergi numarası bilgilerinin eksiksiz ve doğru bir şekilde girilmiş olmasıdır. Siparişinizi onayladıktan sonra fatura türünü değiştiremezsiniz. Bu sebeple fatura türüyle ilgili bir hata olduğunu düşünüyorsanız, siparişiniz kargoya verilmediyse siparişinizi iptal ederek yeniden sipariş oluşturabilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildi ise ürünlerinizi iade ederek yeniden sipariş verebilirsiniz. 
  • Siparişiniz oluşturulduktan sonra açılan sayfada size bir sipariş numarası verilecektir. Aynı zamanda sipariş sonrasında sistem tarafından kayıtlı e-postanıza gönderilen “Sipariş Onay Formu”ndan veya “Hesabım” sayfasındaki “Siparişlerim” alanından da sipariş numaranızı öğrenebilirsiniz.

  • Babymall.com.tr için müşterilerinin kişisel veri güvenliği oldukça önemlidir. 

    Bilginiz dışında hesabınızdan sipariş verilmiş olması durumunda aşağıdaki adımları izleyiniz.

    1. Kredi kartlarınıza ait bankalar ile görüşerek kartınızı yenilemenizi ve harcama itirazı için talepte bulunmanızı tavsiye ederiz. 
    2. Ürününüz tedarik aşamasında ise bize ulaşarak siparişinizin iptalini gerçekleştiriniz.
    3. Kargoya verilmiş ürünlerle ilgili prosedür için 0 850 333 69 35 numaralı telefon hattımız üzerinden bizi arayabilirsiniz.
  • Satın almak istediğiniz ürünün stokunun olduğuna emin olunuz.Eğer stoku olduğu halde ürünü ekleyemiyorsanız o ürünle ilgili sepete eklenebilecek maksimum ürün adedine ulaşmış olabilirsiniz. Maksimum satın alma adedi üründen ürüne ya da kampanyaya göre farklılık gösterebilir. 

  • Babymall.com.tr’den sipariş verebilmek için üye olmanız gerekmektedir. Üye olduğunuz durumda avantajlarımızdan ve çeşitli kampanyalarımızdan faydalanarak, siparişlerinizi takip edebilirsiniz. 

  • Siparişiniz onaylandıktan sonra size e-posta  aracılığı ile sipariş numaranız iletilmektedir. Siparişinizin durumunu “Hesabım” sayfasında “Siparişlerim” ekranından takip edebilirsiniz.

     

    Siparişiniz onaylandıktan sonra ve siparişinizin durumu değiştiğinde sistem tarafından size otomatik olarak e-posta gönderilecektir. 

  • Siparişinizi oluşturma aşamasında karşılaştığınız bir hatada, ekranınıza gelecek olan uyarıların yönlendirmesiyle işleminize devam etmenizi tavsiye ederiz. Örneğin, girdiğiniz adresiniz kaydedilmediyse tekrar girmeyi deneyebilir veya kredi kartı alanında bir hata alıyorsanız, başka bir kart ile ödeme yapmayı deneyebilirsiniz. 

    Sorunun sistemden kaynaklı olduğunu düşünüyorsanız aldığınız hatanın ekran görüntüsünü alarak bize ulaşabilirsiniz.

     

  • Siparişiniz içerisinde yer alan ürünlerin faturası kesildikten sonra E-Arşiv Faturanız e-posta adresinize gönderilmektedir. Aynı zamanda kargonuzun içinde ürünlerinizle birlikte faturanızın yazılı bir kopyası size ulaşmaktadır.

  • Babymall.com.tr’den yapacağınız tüm alışverişlerinizde ürünlerin fiyatına KDV dahildir.

  • Yurtdışına ve KKTC’ne teslimatımız bulunmamaktadır. 

  • Babymall.com.tr üzerinden onaylanan siparişlere ait ürünlerde değişim ve yeni ürün ekleme gerçekleştirilememektedir. Bu gibi durumlarda aşağıdaki alternatifleri deneyebilirsiniz. 

    • Siparişiniz iptal edilebilir bir aşamadaysa, iptal edip yeniden sipariş oluşturabilirsiniz. 
    • Siparişiniz kargoya verilmişse iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Paket elinize ulaştığında kargo paketini açmadan, gelen siparişi teslim almayıp geri gönderebilir veya iade talebi oluşturabilirsiniz. İadeniz gerçekleştikten sonra yeniden sipariş verebilirsiniz.