Eksik / Hatalı İşlemler

  • Siparişinizde tedarik süreci devam eden ürünler olduğu durumlarda, sizi bekletmemek için ürünlerinizi birden fazla kargo ile gönderebiliyoruz. Bu tarz bir durumla karşılaşıp karşılaşmadığınızı “Hesabım-Siparişlerim” ekranından ilgili siparişinizi seçerek kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin içerisinde yer alan ürünlerin sipariş durumunu görüntüleyebilirsiniz.

     

    Kargo tutanağını imzalarken ürünlerinizi kontrol etmelisiniz. Eksik olması durumunda kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturmanız gerekmektedir. Tutanak tutulduktan sonra en geç 14 gün içerisinde “Hesabım-Siparişlerim” ekranından ilgili siparişinizin iade sürecini başlatabilirsiniz. “İade Talebi Oluştur” butonu ile iade oluşturma süreci başlamış olur. İade sebebini ve kargoyu seçerek, tutanağı da görsel olarak yüklediğinizde iade kodunuz ekranda görüntülenir. Verilen kod ile 7 iş günü içerisinde tutulan tutanağın aslını bize göndermeniz gerekmektedir.

     

  • Kargodan çıkan faturadaki ürün ile paketten çıkan ürün farklı ise ürünün size ulaştığı günden itibaren 14 gün içerisinde “Hesabım-Siparişlerim” ekranından “İade Talebi Oluştur” butonuna tıklayarak bize başvurmanız gerekmektedir. İade talebi ekranından alacağınız iade kodu ile ürünlerinizi 7 gün içerisinde geri göndermelisiniz.

  • İlk olarak almış olduğunuz ürüne aksesuarının/aparatının dahil olup olmadığını kontrol etmenizi tavsiye ederiz. Eğer aparat ürüne dahil olduğu halde gelmemiş ise kargo tutanağını imzalarken ürünlerinizi kontrol etmelisiniz. Aksesuarın/aparatın eksik olması durumunda kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturmanız gerekmektedir. Tutanak tutulduktan sonra en geç 14 gün içerisinde “Hesabım-Siparişlerim” ekranından ilgili siparişinizin detayına girerek tutanak tutturduğunuz ürünün iade sürecini başlatabilirsiniz. “İade Talebi Oluştur” butonu ile iade oluşturma süreci başlamış olur. İade sebebini ve kargoyu seçerek, tutanağı da görsel olarak yüklediğinizde iade kodunuz ekranda görüntülenir. Verilen kod ile 7 iş günü içerisinde ürünü, faturanızı ve tutulan tutanağın aslını bize göndermeniz gerekmektedir.

  • Kargonuzu ambalajı sorunlu olmasa bile kargo görevlisinin yanında açarak kontrol etmenizi tavsiye ederiz. Kutuda hasar olduğu durumlarda “Hata Tespit Tutanağı” tutulmalıdır. Kargoda hasar yoksa ise ürününüzde arıza olması durumunda kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutulmalıdır. Tutanak tutulduktan sonra en geç 14 gün içerisinde “Hesabım-Siparişlerim” ekranından ilgili siparişinizin detayından iade sürecini başlatabilirsiniz. “İade Talebi Oluştur” butonuna tıkladığınızda iade süreci başlamış olur. İade sebebini ve kargoyu seçerek, tutanağı da görsel olarak yüklediğinizde iade kodunuz ekranda görüntülenir. Verilen kod ile 7 iş günü içerisinde ürünü, faturanızı ve tutulan tutanağın aslını bize göndermeniz gerekmektedir.

  • Sipariş etmediğiniz halde kargonuzun içerisinden fazla ürün çıktıysa Hesabım sayfasındaki siparişlerim alanından siparişinizi seçerek talep oluşturabilirsiniz.

  • Babymall.com.tr’de satışa sunulan hiçbir ürün kullanılmış ürünü değildir. Ürünün kullanılmış olduğunu düşünüyorsanız Hesabım-Siparişlerim ekranından ilgili siparişinizin detayına girerek ürünün iade sürecini başlatabilirsiniz. “İade Talebi Oluştur” butonu ile iade oluşturma süreci başlamış olur.

  • Babymall.com.tr’de satışa sunulan markalar tamamen orjinaldir. Satın aldığınız ürünün orjinalliği konusunda şüpheleriniz varsa bizimle iletişime geçebilirsiniz.

  • Hediye ürünün tarafınıza gönderilmediğini düşünüyorsanız öncelikle siparişinizi ve tarafınıza iletilen faturayı kontrol etmenizi tavsiye ederiz. Hediye ürünler sepet toplam fiyatına veya ürünün türüne göre değişim gösterebilmektedir. 

    Kontrol ettiğiniz halde hediye ürününüzün size ulaşmadığını düşünüyorsanız lütfen bizimle iletişime geçiniz.