Ödeme İşlemleri

  • Babymall''den alışveriş yaparken Banka/Kredi Kartınızı veya Kalbim Kart Puanlarınızı kullanabilirsiniz.

    Ürün sayfalarındaki “Taksit Seçenekleri” alanından bankanıza özel taksit seçeneklerini görüntüleyebilirsiniz.

  • Havale ile ödeme yöntemimiz bulunmamaktadır.

  • Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

     

  • Babymall.com.tr’den gerçekleştireceğiniz alışverişlerinizde kredi kartı puanları kullanılmamaktadır.

  • Ödeme aşamasında sorun yaşıyorsanız;

     

    1. Kredi kartı/banka kartı bilgilerinizin doğruluğundan emin olunuz. 

    2. Kredi kartınızın yeterli bakiyesi olduğundan emin olunuz. 

    3. Güvenli ödeme kullanmayı tercih ettiğiniz durumlarda doğrulama kodunu doğru girdiğinizden ve telefon numaranızın doğru olduğuna emin olunuz. 

    4. Almak istediğiniz ürününün stokunun olduğundan emin olunuz. 

    5. Anlık sistemsel bir sorun yaşanıyor olabilir. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.

  • Anlık bağlantı sorunları nedeniyle siparişiniz oluşturulmamış olabilir. Bu gibi durumlarda aşağıdaki adımları izleyiniz.

    1. Siparişiniz Hesabım - Siparişlerim alanında gözükmüyorsa, bankanız ile iletişime geçip kredi kartınızdan çekim yapılıp yapılmadığını kontrol etmelisiniz. 

    2. Eğer çekim yapıldığı halde siparişiniz görüntülenmemeye devam ediyorsa size yardımcı olabilmemiz için bize ulaşınız.

  • Kredi kartınızdan fazla para çekildiğini düşünüyorsanız bizimle iletişime geçmeniz halinde gerekli incelemeler gerçekleştirilecek ve sonrasında tarafınıza geri dönüş yapılacaktır.

  • Babymall.com.tr için müşterilerinin kişisel veri güvenliği oldukça önemlidir.  Bilginiz dışında kredi kartınızdan çekim yapılmış olması durumunda aşağıdaki adımları izleyiniz.

     

    1. Hesabım sayfasında kayıtlı ödeme yöntemlerinizi kaldırın.  

    2. Kredi kartlarınıza ait bankalar ile görüşerek kartınızı yenilemenizi ve harcama itirazı için talepta bulunmanızı tavsiye ederiz. 

    3. Hesabım sayfasından şifre ayarlarına girerek şifrenizi değiştiriniz.

    4. Bir sipariş oluşturulmuş olması durumunda, ürünler tedarik aşamasında ise bize ulaşarak siparişinizin iptalini gerçekleştirin. Kargoya verilmiş ürünlerle ilgili prosedür için bizimle iletişim kurabilirsiniz.

  • Yasa gereği bazı ürünlerde taksit uygulanamamaktadır. Taksit yapılamayan ürünlerin ödemesi tek çekim olarak alınmaktadır. Taksit yapılabilen ürünler için taksit seçeneklerini ürün sayfasında bulunan “Taksit Seçenekleri” sayfasından ulaşabilirsiniz.

  • Taksitlendirme imkanı ürün bazında değişkenlik gösterip, bazı ürün gruplarında taksitlendirme yapılamamaktadır. 

    Fazla taksitlendirme yapıldığını düşünüyorsanız, ekstra taksitler size bankanız tarafından sunulan özel avantajların bir parçası olabilir. Böyle bir durumda bankanız ile iletişime geçmenizi öneririz.

     

  • Babymall.com.tr üzerinden tamamlanan ödemelerde taksit sayısında veya ödeme yönteminde değişiklik gerçeleştirilememektir. Ancak bazı bankalar müşterilerine sonradan taksitlendirme avantajı sağlamaktadır. Bu konuyla ilgili bankalarınızla iletişime geçebilirsiniz.

  • Sistemsel olarak bağlantı veya operatör kaynaklı anlık sorunlar yaşanabilmektedir. Bu sebeple doğrulama kodunuzu alamadıysanız bankanızdan kodun tekrar gönderilmesini talep ederek işlemi bir kere daha denemenizi tavsiye ederiz. 

    Tekrar denenmesine rağmen doğrulama kodunuz size ulaşmıyorsa, konunun incelenmesi için bize ulaşabilirsiniz.

     

  • Babymall.com.tr üzerinden tamamlanan ödemelerde taksit sayısında veya ödeme yönteminde değişiklik gerçekleştirilememektedir. Aşağıdaki alternatifleri deneyebilirsiniz. 

    • Siparişiniz iptal edilebilir bir aşamadaysa, iptal edip yeniden sipariş oluşturabilirsiniz. 

    • Siparişiniz kargoya verilmişse iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Paket elinize ulaştığında kargo paketini açmadan, gelen siparişi teslim almayıp geri gönderebilir veya iade talebi oluşturabilirsiniz. Bu durumda ürünler tarafımıza ulaşıp, iadeleri onaylandığı durumda ücret iadeniz gerçekleştirilecektir.

  • Yasalar doğrultusunda kozmetik, gıda vb. ürünlere taksit yapılmamaktadır. Diğer ürünlerle ilgili taksit imkanları ise taksit imkanı olması durumunda ürün sayfasının içerisindeki “Taksit Seçenekleri” alanında görüntülenecektir. 

     

  • Kredi kartı ile gerçekleştirilen alışverişlerde iade işleminiz onaylandıktan sonra bankanıza bağlı olarak 2-7 iş günü içerisinde kredi kartınıza iade edilmektedir. Taksitlendirilen alışverişlerde iadeler de taksitli olarak tarafınıza ödenecektir.

     

     

  • Sepetinizin içerisinde bulunan “Promosyon Kodum Var” butonuna tıklayarak promosyon kodunuzu girebilirsiniz. Girmiş olduğunuz promosyon kodu promosyon şartlarını sağlıyor ise  indirim tutarı ödeme bilginize yansıyacaktır.

  • Kredi kartı ile yapmış olduğunuz alışverişlerde ödemenin tarafımıza ulaşmadığı durumlar yaşanabilmektedir. 

    Havale veya EFT ile yapmış olduğunuz alışverişlerde ise ödemenizin henüz hesabımıza yansımamış olabilir. 

    Bu gibi durumlarda siparişiniz ödeme bekleniyor statüsünde görüntülenebilmektedir.