Fatura İşlemleri

  • Siparişiniz onaylandıktan sonra e-posta ile faturanız tarafınıza gönderilecektir. Faturanızın yazılı bir örneği ise ürünleriniz ile birlikte gönderilecektir.. Ayrıca Hesabım sayfasından Siparişlerim ekranına girerek, faturasını görmek istediğiniz siparişinizin detaylarına ulaşabilirsiniz.

    E-fatura mükellefi olan bir kuruma kayıtlı kurumsal bir fatura oluşturmuşsanız, faturanız Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) tarafından sisteminize iletilecektir. 

     

  • Faturalarınızı aşağıdaki seçeneklerin birinden görüntüleyebilirsiniz.

    1. Siparişiniz onaylandıktan sonra faturanız sistem tarafından birkaç gün içerisinde e-posta ile tarafınıza gönderilecektir. Faturanızı görüntülemek için ilk olarak e-postanızı kontrol etmenizi tavsiye ederiz.
    2. Yazılı bir örneği ise ürünleriniz ile birlikte gelen kargoda mevcut olacaktır. Siparişinizi getiren kargonun yüzeylerini ve içini inceleyerek faturanıza ulaşabilirsiniz.
    3. E-fatura mükellefi olan bir kuruma kayıtlı kurumsal bir fatura oluşturmuşsanız, faturanız Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) tarafından sisteminize iletilecektir. 
  • Siparişiniz onaylandıktan sonra faturada değişiklik yapmak mümkün değildir. Siparişinizde “İptal Et” butonu aktif ise siparişinizi iptal edip, bilgilerinizi güncelleyerek yeniden sipariş verebilirsiniz.Siparişinizde “İptal Et” butonu aktif değilse ürünlerinizi iade ederek yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.

     

  • Girdiğiniz bilgiler ile faturanızdaki bilgilerde bir farklılık olduğunu düşünüyorsanız fatura görseliniz ve sipariş numaranız ile talep oluşturabilirsiniz. 

     

  • Kurumsal fatura kestirebilmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:

    1. Siparişinizi oluştururken Kurumsal Fatura ekleyebilmek için Ödeme Ekranında, Fatura Bilgilerim alanından “Yeni Fatura Bilgisi Ekle” tuşuna tıklayın.

    2. Karşınıza gelecek ekranda “Kurumsal” seçeneğini seçtikten sonra altındaki alanları doldurun. 

    3. Zorunlu alanlar doldurulduktan sonra “Fatura Adresi Ekle” butonuna tıklayarak fatura adresinizi kaydedebilirsiniz.

    Alternatif olarak,

    1. Sipariş vermeden önce hesabım sayfasına giriniz.

    2. Adreslerim alanından Fatura Adreslerim ekranına giriş yapın. 

    3. “Yeni Fatura Adresi Bilgisi Ekle” butonuna tıklayın. 

    4. Karşınıza çıkan ekrandan “Kurumsal” seçeneğini seçerek, gerekli alanları doldurun. 

    5. Adres bilgisi ekle butonuna tıklayarak fatura adresinizi kaydedin. 

    6. Adres bilginizi kaydettikten sonra siparişinizi oluştururken kurumsal fatura adresinizi kullanabilirsiniz.

  • Fatura türünüzü Kurumsal ya da Bireysel olarak seçebilirsiniz. Burada dikkat etmeniz gereken nokta Kurumsa Faturalarda sizden istenecek vergi dairesi ve vergi numarası bilgilerinin eksiksiz ve doğru bir şekilde girilmiş olmasıdır. Siparişinizi onayladıktan sonra fatura türünü değiştiremezsiniz. Bu sebeple fatura türüyle ilgili bir hata olduğunu düşünüyorsanız, siparişiniz kargoya verilmediyse siparişinizi iptal ederek yeniden sipariş oluşturabilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildi ise ürünlerinizi iade ederek yeniden sipariş verebilirsiniz. 

     

  • Ürünlerinizle birlikte size gelen kargonun içerisinde faturanızın yazılı bir kopyası bulabilirsiniz. 

    Ayrıca faturanız sistemde onaylandıktan sonra tarafınıza e-posta olarak dijital versiyonu gönderilecektir.

     

  • Satışa sunulan bazı ürünlerde garanti belgesi bulunmamaktadır. Garanti kapsamına giren ürünlerinize ait garanti belgesi, ürününüz ile birlikte tarafınıza ulaşmadıysa, lütfen bizimle irtibata geçin.