Kargo İşlemleri

  • Kargo firmalarının çalışma saatleri değişkenlik gösterebilmektedir. Seçtiğiniz kargo firması ile iletişime geçmeniz halinde daha doğru bir yanıt alabilirsiniz.

  • Kargoya verilmiş ürünlerde adres değişikliği yapılamamaktadır. Paket elinize ulaştığında kargo paketini açmadan, gelen siparişi teslim almayıp geri gönderebilir veya iade talebi oluşturabilirsiniz. İadeniz gerçekleştikten sonra yeniden sipariş verebilirsiniz.

  • Ürününüz kargoya verilmiş ise “Hesabım” sayfasındaki Siparişlerim ekranından bilgi almak istediğiniz siparişe tıklayınız. Seçmiş olduğunuz siparişin detayında yer alan “Kargo Takip” butonuna tıklayarak kargonuza ait hareket detayını görüntüleyebilirsiniz

     

    Ayrıca Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde iletişim kanallarımızdan “Siparişiniz kargoya verildi.” bildirimi alacaksınız. Bildirimin içerisinde bulunan takip numarası veya linki ile de kargonuzun nerede olduğunu takip edebilirsiniz.

     

  • Siparişinizdeki ürünler stokta mevcut ise siparişiniz özenle hazırlanarak, faturalandırılır ve ardından tercih ettiğiniz kargo firmasına teslim edilir. Ürününüz stokta mevcut değil ise siparişiniz onaylandıktan sonra tedarik süreci başlar. Ürünleriniz tedarik edildikten sonra özenle hazırlanarak seçmiş olduğunuz kargo şirketine teslim edilir. 

    Siparişinizde birden fazla ürün olması durumunda, ürünlerin her birinin tedarik süresi farklı olabileceğinden kargoya verilme süresinde değişiklikler yaşanabilir. 

    Sipariş adımlarınızı Hesabım sayfasındaki Siparişlerim alanından, siparişinizi seçerek takip edebilirsiniz. Aynı zamanda siparişiniz kargoya verilince size SMS olarak bilgilendirme yapılacaktır.

     

  • Siparişiniz onaylandıktan sonra stokta olmayan ürünler tedarik, paketlenme ve ardından kargolanma aşamalarından, stokta olanlar ise direkt paketleme ve kargo aşamalarından geçer. Ürünleriniz kargoya teslim edildikten sonra siparişinizin teslimat süresi seçilen kargo firmasına ve teslimat adresine göre değişkenlik gösterebilir. 

     

  • Siparişinizi Hesabım sayfasındaki Siparişlerim alanından siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiyse “Kargo Takip” butonuna basarak kargonuzun nerede olduğunu görüntüleyebilirsiniz.

    Siparişiniz hala hazırlık aşamasında ise “Sipariş Durumu” alanından hangi aşamada olduğunu görebilirsiniz. 

    Sipariş durumu alanında siparişiniz işleme alınmış veya hazırlanıyor olabilir. İşleme alınan ürünler, ürünün stoklarda mevcut olmadığı ve en yakın sürede tedarik edileceği anlamına gelir. Hazırlanıyor bildirimi ise ürününüzün temin edildiği ve en yakın sürede faturasının basılarak kargoya verilmek üzere hazırlanacağı anlamına gelmektedir. Ürününüz kargoya verilmiş ise “Kargo Takip” butonu aktif olacaktır, geri kalan süreci buradan takip edebilirsiniz.

     

  • Ürününüz kargoya verilmiş ise “Hesabım” sayfasındaki Siparişlerim ekranından bilgi almak istediğiniz siparişe tıklayınız. Seçmiş olduğunuz siparişin detayında yer alan “Kargo Takip” butonuna tıklayarak kargonuza ait hareket detayını görüntüleyebilirsiniz

     

    Ayrıca Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde iletişim kanallarımızdan “Siparişiniz kargoya verildi.” bildirimi alacaksınız. Bildirimin içerisinde bulunan takip numarası veya linki ile de kargonuzun nerede olduğunu takip edebilirsiniz. 

     

  • İlk olarak kargonuza ait teslimat bilgilerini tekrar “Hesabım” sayfasındaki Siparişlerim alanından siparişinize girerek “Kargo Takip” butonu üzerinden kontrol etmenizi tavsiye ederiz. 

    Eğer siparişiniz teslim edildi olarak gözükmesine rağmen hala size ulaşmamış ise bizimle iletişime geçmenizi öneririz.

     

  • İlk olarak siparişinizi kargo paketinde sorun olsun ya da olmasın, teslim alırken kargo görevlisinin yanında kontrol etmelisiniz. 

    Kargo paketi üzerinde bir hasar veya eksiklik durumu varsa mutlaka “Hasar Tespit Tutanağı” tutturmalısınız. Paketinizin sağlam olup ürününüzün hasarlı veya eksik olduğu durumlarda ise “Durum Tespit Tutanağı” tutulması gerekmektedir.

    Tutanaklar tutulduktan sonra “Hesabım-Siparişlerim” ekranından ilgili siparişinizin iade sürecini başlatabilirsiniz. “İade Talebi Oluştur” butonu ile iade oluşturma süreci başlamış olur. İade sebebini ve kargoyu seçerek, tutanağı da görsel olarak yüklediğinizde iade kodunuz ekranda görüntülenir. 

    İade kargonuzu 7 iş günü içerisinde iade kodu, faturanız ve tutulan tutanağın aslı ile birlikte bize geri göndermeniz gerekmektedir.

     

  • İlk olarak kargonuza ait teslimat bilgilerini “Hesabım-Siparişlerim” ekranından ilgili siparişinizin detayında yer alan “Kargo Takip” alanından kontrol etmenizi tavsiye ederiz. 

    Eğer siparişiniz belirttiğiniz adresten farklı bir adrese teslim edildi olarak gözüküyor ise bizimle iletişime geçmenizi öneririz.

     

  • Kargo firmaları sizi adresinizde bulamadıkları durumlarda sizinle iletişime geçebilir veya kapınıza not bırakabilirler. Bu not üzerinde kargonuzun bekletildiği şubeye ait bilgileri bulunur. Kargonuz 3 gün boyunca şubede bekletilir. 3.günün sonunda size halen ulaşamıyorsa kargonuz tarafımıza geri dönüş yapar. Tarafımıza ulaştıktan sonra ücret iadesi işlemleri başlatılır. 7-14 gün içerisinde bankanıza ücret iadeniz gerçekleştirilir. İsterseniz tekrar sipariş verebilirsiniz. 

    Kargonuzu “Hesabım-Siparişlerim” ekranından ilgili siparişinizin detayında yer alan “Kargo Takip” alanından veya iletişim kanallarından size gönderilecek olan bildirimlerden takip edebilirsiniz.

     

  • Kargo firmalarıyla gerçekleştirilen anlaşmalar sonucunda kargo firmalarının siparişleri kapıya kadar teslim etmesi zorunludur. 

    Oda takımı gibi ağır ürün kategorisinde yer alan ürünler ise kurumla birlikte geleceklerinden kapıya teslim sürecine dahil olacaklardır.

     

  • “Hesabım-Siparişlerim” ekranından ilgili siparişinizin detayında yer alan adresinde değişiklik yapmak istediğiniz siparişe giriş yapınız. Eğer siparişiniz “Hazırlanıyor” olarak gözükmüyorsa teslimat adresinde değişiklik yapabilirsiniz. Öteki durumlarda siparişinizi iptal edip baştan sipariş vermenizi öneririz. 

    Siparişinizin adresinde değişiklik yapmak için “Teslimat Adresini Değiştir” butonuna tıklayıp adres üzerinde güncellemenizi gerçekleştirebilirsiniz. 

    Alternatif olarak tarafımıza talep açabilirsiniz. 

     

  • Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları “Adalar ve KKTC” dışında Türkiye’nin her bölgesine teslim yapmaktadır. Bölgesel olarak bazı gecikmeler söz konusu olabilir. Seçtiğiniz kargo firması ile iletişime geçmeniz durumunda daha detaylı bilgi alabilirsiniz.

  • 150 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti alınmaz. 150 TL altındaki alışverişleriniz için kargo firmasının belirlediği ücret sepetinize yansıyacaktır.

  • Kargo firmaları sadece iş günlerinde çalışmaktadırlar. Resmi tatil günlerinde teslimat gerçekleştirilmez.