Garanti ve İade Şartları

Sipariş edilen ürün veya ürünlerin garanti şartları ve teslim alındıktan sonra oluşabilecek herhangi bir sorundan dolayı iade edilmesi istenildiğinde yapılması gerekenler:

Garanti şartları nelerdir?

Tüm ürünlerimiz ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte size en yakın yetkili teknik servise teslim edebilirsiniz. Yetkili teknik servis bilgilerine garanti belgesi ve kullanım kılavuzlarından ulaşabilirsiniz. Bünyemizde teknik servisimiz yoktur.

Bize garanti kapsamında gönderdiğiniz ürünler tarafımızdan yetkili servislere ve tedarikçilere sizin adınıza gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir. Garanti kapsamında bize gönderilen ürünlerin ulaşım bedeli müşterilerimize aittir. Arızalı ürünü doğrudan yetkili servise götürmeniz ya da göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlar. Yetkili Servis ile problem yaşadığınızda bize başvurabilirsiniz.

Siparişimi kargoya verilmeden nasıl iptal ederim?

Siparişinizi kargoya verilmeden iptal etmek isterseniz talebinizi siparişinizi verdiğiniz gün saat 14'e kadar 0850 333 69 35 numaralı telefonumuzdan bize iletmeniz gerekmektedir. Siparişiniz yola çıkmış olursa bu durum size bildirilecek ve iade işlemi için ürünü teslim almanız gerekli olacaktır.

Ürün iade süresi ne kadardır?

Sipariş teslim alınma tarihinden itibaren 14 gün içerisinde aşağıdaki adresimize gönderebilirsiniz.

Ürün iadesinde yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?

Ürün iade istekleri Tüketicinin Korunması Kanunu ve Yönetmeliği hükümleri esas alınarak aşağıdaki kriterler dâhilinde yapılmaktadır.

Kanunen internetten yapılan satışlarda (mesafeli sözleşmeler ile satışlarda) tüketicilerin teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek ürünü iade hakkı mevcuttur..
 
1. Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde BABYMALL’a başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir “kargo bedeli” ödemezsiniz.
 
2. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir.
 
3.Satın alınan ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan
ürünün orijinal kutusunda ve içerisinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.
 
4. 14 günü aşan sürelerde ise geri ödeme yoluyla iade yapılmamaktadır. Ancak  30  gün boyunca ürünü istediğiniz zaman değiştirebilir ya da yerine ürün bedeli kadar babymall alışveriş çeki alabilirsiniz.
Değiştirilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda kullanılmamış olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilemeyen ürünlerin iadesi ya da değişimi mümkün değildir.

5.Ayıplı ürünler: Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
- Ürünün ayıplı olduğu kararı yetkili teknik servisler tarafından verilmektedir. Bu süreden sonra karşılaşılan kusurlar garanti kapsamında değerlendirilecektir.
- Garanti süresi içerisinde karşılaştığınız problemler için 0 850 333 69 35 numaralı telefonumuzdan bilgi edinebilirsiniz.

6. Eğer ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu 'iade faturası' ve 'iade irsaliyesi' (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iadeleri yapılamamaktadır.

İadelerin gönderileceği adres nedir?

İade gönderilecek ürünler anlaşmalı kargomuz ve anlaşma kodu ile iade depo adresimize gönderilmelidir.Başka kargo ile iade kabul edilememektedir.
1-İADE DEPO: Fatih Sultan Mehmet Blv. No: 451 A-B-C-D Kazan ANKARA (Cumhuriyet Halim Bey tesisleri karşısı)
2-ANLAŞMALI KARGO: UPS KARGO -  Anlaşma no:4A703Y

Ürün kargodan hasarlı ve bozuk çıktığında yapılması gerekenler nelerdir?

Size teslim edilen paketin içinden ürünün hasarlı, ezik ya da ıslak çıkması durumunda:

Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi teslim almayınız.

Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz:

Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz faydalı olacaktır.
Boş ve temiz bir A4 kağıda durumu anlatan bir tutanak hazırlamanız gereklidir. Tutanakta sipariş ve fatura numarası ile birlikte ad-soyad ve imza da yer almalıdır.
0850 333 69 35 no'lu müşteri hizmetleri birimimizi arayıp bilgi veriniz.
Söz konusu işlemleri yaptıktan sonra tarafınıza ürünler sağlam olarak yeniden gönderilecek ve elinize geçen hasarlı paket ile ilgili yapmanız gerekenler temsilcimiz tarafından size anlatılacaktır.

Hangi ürünler iade kapsamı dışındadır?

Ayıbı yetkili teknik birimler tarafından tespit edilen tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler aşağıdaki durumlarda kesinlikle yapılamamaktadır:

  • Kapsam dışı ürünler
  • Biberon, emzik, göğüs pedi, bebek bezi, göğüs pompası vb. tüm hijyenik gruba dahil ürünler
  • Jelatin, blister ya da vakumlu ambalajlı ürünlerde ambalajı açılmış ya da zarar görmüş olanlar
  • DVD, VCD, kitap, dergi vb. kopyalanabilir ürünler
  • İç çamaşırları ve yıkanmış tekstil ürünleri
  • Gıda ürünleri (mama, içecek vs.)
  • Koruyucu bandı olmayan hızlı tüketim ürünleri (krem, şampuan, vb. ürünler)
  • Özel sipariş ürünleri (mobilya, isme özel hediye ürünleri)
  • Teşhir / fırsat köşesi reyonunda indirimli olarak kusuru önceden belirtilen ürünler
  • Tüm kullanılmış ürünler (satıla bilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır)
Ambalajı bozulmuş ürünler: Değiştirilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilemeyen ürünlerin iadesi ya da değişimi mümkün değildir. İade edilen ürünün ambalajı kullanıcı tarafından hasarlanmış ve bu nedenle ürünün tam fiyatından tekrar satılabilme özelliği yitirilmiş ise, iade işlemi sırasında %20’lik bedel kesintisi uygulanır ve iadeniz buna göre yapılmaktadır.

İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılır?

1-İade ettiğiniz ürünleriniz tarafımıza ulaştıktan sonra, ürünleriniz kabul işlemini takiben işlem sırasına göre incelenmektedir. İade ürünleriniz tarafımıza ulaştıktan sonra 10 iş günü içerisinde iade tutarınız tarafınıza ödenecektir. İadenizin geri ödemesi sitemizde sipariş verirken gerçekleştirdiğiniz ödeme yöntemine göre(Peşin/taksit) geri ödenecektir. İade işlemleri otomatik sistemler tarafından yapıldığından geri ödeme de sistemde oluşturmuş olduğunuz siparişin ödeme türüne göre sonuçlanmaktadır. Siparişlerde taksitli ödeme metodu kullanıldıysa iade taksitli olarak; peşin ödeme metodu kullanıldıysa da iade karta peşin olarak geri ödenmektedir.
 
2-Bankanızdan kaynaklı sebeplerle iadenizin kredi kartınıza yansıması bir kaç gün sürebilir. İadenizin makul süre içerisinde gerçekleşmediğini düşünüyorsanız lütfen durumu “bize ulaşın” sayfamızdan ya da 0 850 333 69 35  numaralı telefonumuzdan bize iletiniz. .Arzu ederseniz ürün iadesini 1 (bir)  yıl kullanım süreli alışveriş çeki olarak da tercih edebilirsiniz. Bu tercihinizi iade sırasında belirtmeniz gereklidir.

3-İade edilen ürünün ambalajı kullanıcı tarafından hasarlanmış veya orijinal ambalajı olmadan ambalajsız gönderilmiş ise ve  bu nedenle tekrar satılabilme özelliği yitirilmiş ise, iade işlemi sırasında ürünün tam fiyatından %20’lik bedel kesintisi uygulanır ve iade buna göre eksik bedelle yapılır. Bu ürünler, mağazalarımızın fırsat reyonlarında indirimli olarak satılmaktadır. Babymall, ambalaj hasarının miktarına göre ürünü iade almama hakkına sahiptir.

İade tutarı neden taksit taksit yapılıyor?

Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin, tamamı kredi kartınıza iade edilmekte ancak bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi, taksitli olarak kartınıza yansıtılmaktadır.